Rozvážíme dál. Jaká opatření zavedlo Dáme jídlo v rámci aktuální situace?

Markéta Bohumská, 17. 3. 2020

Jsme tu stále pro naše zákazníky a naše milované restaurace. Snažíme se je podpořit a vymyslet všechny možné cesty, které pomohou restauracím i nadále připravovat vynikající jídla na rozvoz a osobní vyzvednutí. A co hlavně, záleží nám na bezpečnosti. V Dáme jídlo bereme aktuální situaci velmi vážně a zavedli jsme celou řadu opatření s cílem ochránit naše zákazníky, kurýry, zaměstnance, restaurace a další partnery. Nic se však nemění na tom, že jsme tu stále pro všechny, kteří si chtějí objednat něco dobrého po celý den.

Jak postupujeme?

K našim zákazníkům

Změna v nákupu a objednání na Dáme jídlo se týká všech našich zákazníků. Od dnešního dne zavádíme bezkontaktní a bezhotovostní doručení u všech našich objednávek. Naši kurýři nepřijdou se zákazníky vůbec do kontaktu. Pokud si zákazník objedná jídlo, kurýr ho informuje o doručení přes telefon a objednávku nechá před prvními uzamčenými dveřmi. Dále pak lze na Dáme jídlo platit pouze online, a to platební nebo stravenkovou kartou (Naše stravenka, stravenková karta Ticket Restaurant) nebo Twistem.

Tomuto opatření jsme přizpůsobili také naše internetové stránky a mobilní aplikaci, kde se nyní každému na domovské stránce zobrazuje informace v následující podobě. “Milí zákazníci, jsme tu stále pro vás. Stejně tak i milované restaurace, které připravují jídla na rozvoz a osobní vyzvednutí. A co hlavně, na bezpečnosti nám záleží. Proto zavádíme bezhotovostní platby a lze platit pouze online (platební nebo stravenkovou kartou, Twistem). Dále i bezkontaktní doručení, kdy vás kurýr předem informuje a objednávku nechá před dveřmi. Děkujeme za spolupráci a pochopení. Vaše Dáme jídlo

K našim kurýrům

Klademe zvýšený důraz na dodržování hygienických opatření, jako je mytí rukou a pravidelné používání dezinfekce. Každé vozidlo jsme vybavili dezinfekčními prostředky ve spreji pro dezinfekci vnitřku vozidla a termoboxů, v nichž jsou objednávky převáženy. Kurýři mají povinnost po každé skončené směně vydezinfikovat jak vůz, tak termoboxy. Dále pak zakrytí obličeje rouškou, případně jinou vhodnou alternativou, je už standardem. Vybavili jsme všechny kurýry rouškami a jednorázovými rukavicemi. Spolupracujeme i s českými výrobci, kteří roušky šijí, abychom jich měli dostatek pro všechny. Děkujeme za rychlou pomoc UAX a Synvpohybu.

K našim zaměstnancům Dáme jídlo

Od pondělí 16. 3. 2020 budou všichni zaměstnanci z centrály Dáme jídlo do odvolání pracovat z domova. Výjimkou bude pouze několik zaměstnanců nezbytných pro nepřetržitý chod firmy. Každý ze zaměstnanců, který má kašel, rýmu, zvýšenou teplotu, nebo jiné příznaky nemoci, je povinen tuto skutečnost ohlásit vedoucímu svého týmu a zůstat v domácí karanténě. Pokud jde o cestování mimo území ČR, řídíme se aktuálními nařízeními vlády a okamžitě na situaci reagujeme.  Zrušili jsme rovněž veškeré zahraniční obchodní cesty. Pokud někdo pobýval v postižených oblastech, je automaticky v domácí karanténě.

K našim partnerským restauracím

V rámci zvýšeného zájmu o rozvoz se také snažíme podporovat restaurace, které jsou ovlivněné aktuální situací. Chceme tím pomáhat našim partnerům kompenzovat případnou ztrátu v běžném provozu tak, aby mohli fungovat i nadále. Posilujeme tedy rozvoz a rovněž kapacity kurýrů. Navíc jsme připraveni jim v případě potřeby pomoci i dalšími způsoby. Zároveň vycházíme vstříc i restauracím, které do této doby služeb rozvozu jídla nevyužívaly, a jejich nabídku nově zařazujeme na web Dáme jídlo.

Jaké kroky připravujeme dále?

Situaci neustále monitorujeme, abychom byli v závislosti na jejím vývoji připraveni kdykoli přijmout případná další opatření.

Dáme jídlo, které působí ve 170 městech a obcích po celé České republice a spolupracuje s více než 3000 restauracemi a pokrývá tak 60 % populace, je dále připraveno zapojit se do zásobování dotčeného obyvatelstva, např.: matek a rodin s dětmi, důchodců a dalších. 

Své kurýry je připraveno zapojit, mimo dovoz jídla z restaurací, např.: do distribuce léků, hygienických balíčků, nutričních balíčků a potravin. Dáme jídlo je připraveno prodloužit dobu doručování do 22:00, případně i později a od 20:00 obsloužit i ty restaurace, které budou mít ve stavu nouze otevřenu kuchyň pouze pro rozvoz jídla.

V případě dotazů se prosím obraťte: kontakt pro zákazníky, kontakt pro restaurace: restaurace@damejidlo.cz, kontakt pro média: marketing@damejidlo.cz

Nejoblíbenější témata