Rozvážíme dál. Jaká opatření zavedlo Dáme jídlo v rámci aktuální situace?

Markéta Bohumská, 13. 10. 2020

Jsme tu stále pro naše zákazníky a naše milované restaurace. Snažíme se je podpořit, aby mohli i nadále připravovat vynikající jídla na rozvoz a osobní vyzvednutí. A co hlavně, záleží nám na bezpečnosti. V Dáme jídlo jsme  zavedli opatření s cílem ochránit naše zákazníky, kurýry, zaměstnance, restaurace a další partnery. Nic se však nemění na tom, že jsme tu stále pro všechny, kteří si chtějí objednat něco dobrého po celý den.

Jak postupujeme?

K našim zákazníkům

V případě, že se zákazník nechce setkat s kurýrem, máme novinku přímo na konci objednávky – tlačítko Bezkontaktní doručení. Stačí zaplatit online a kurýr nechá objednávku po domluvě za dveřmi. Možnost platit hotově stále zůstává dostupná a je na zákazníkovi, zda bezkontaktní doručení využije. Dále pak lze na Dáme jídlo platit online, a to platební nebo stravenkovou kartou (Naše stravenka, stravenková karta Ticket Restaurant) nebo Twistem. Navíc připravujeme platbu Google Pay a Apple Pay. 

K našim kurýrům

Klademe zvýšený důraz na dodržování hygienických opatření, jako je mytí rukou a pravidelné používání dezinfekce. Každé vozidlo jsme vybavili dezinfekčními prostředky ve spreji pro dezinfekci vnitřku vozidla a termoboxů, v nichž jsou objednávky převáženy. Kurýři mají povinnost po každé skončené směně vydezinfikovat jak vůz, tak termoboxy. Dále pak zakrytí obličeje rouškou, případně jinou vhodnou alternativou, je už standardem.

K našim zaměstnancům Dáme jídlo

Aktuálně všichni zaměstnanci z centrály Dáme jídlo do odvolání pracují z domova. Výjimkou bude pouze několik zaměstnanců nezbytných pro nepřetržitý chod firmy. Každý ze zaměstnanců, který má kašel, rýmu, zvýšenou teplotu, nebo jiné příznaky nemoci, je povinen tuto skutečnost ohlásit vedoucímu svého týmu a zůstat v domácí karanténě. 

K našim partnerským restauracím

V rámci zvýšeného zájmu o rozvoz se také snažíme podporovat restaurace, které jsou ovlivněné aktuální situací. Chceme tím pomáhat našim partnerům kompenzovat případnou ztrátu v běžném provozu tak, aby mohli fungovat i nadále. Posilujeme tedy rozvoz a rovněž kapacity kurýrů. Zároveň vycházíme vstříc i restauracím, které do této doby služeb rozvozu jídla nevyužívaly, a jejich nabídku nově zařazujeme na web Dáme jídlo.

Jaké kroky připravujeme dále?

Situaci neustále monitorujeme, abychom byli v závislosti na jejím vývoji připraveni kdykoli přijmout případná další opatření.

Dáme jídlo, které působí ve 170 městech a obcích po celé České republice a spolupracuje s více než 4000 restauracemi a pokrývá tak 60 % populace, plánuje pomoci zdravotnickým zařízením a doplnit zásobu energie zdravotníkům v první linii. 

Rozvážíme celý den, a to i po 20. hodině, kdy restaurace zavřou výdejní okénka pro veřejnost

V případě dotazů se prosím obraťte: kontakt pro zákazníky, kontakt pro restaurace: restaurace@damejidlo.cz, kontakt pro média: media@damejidlo.cz

Nejoblíbenější témata