back to restaurant list

Často kladené otázky - FAQ

Mám hlad. Jak si mám objednat?

  • nejprve je nutné zadat přesnou adresu, kam chcete jídlo dovézt (ve formátu ulice, číslo popisné, město)
  • díky tomu se objeví seznam restaurací, které na vaši adresu dováží
  • vyberte si restauraci (může vám pomoci některý z filtrů s časem doručení, typem kuchyně atd.)
  • jídlo, na které máte chuť, dejte do košíku
  • zvolte, jestli chcete jídlo dovézt nebo si ho sami vyzvednete v restauraci
  • kliknutím na červené tlačítko “Objednat” se přesunete do posledního kroku objednávky
  • tady vyplníte své kontaktní údaje, zvolíte čas doručení a způsob platby
  • objednávku finálně potvrdíte tlačítkem “Dokončit objednávku”

Kdy mi objednávku doručíte?

Co nejdříve

  • objednávka vám bude doručena co nejdříve to bude možné, nejpozději do času doručení, který je uveden v hlavičce restaurace

Později

  • u většiny restaurací si můžete objednat až na 3 dny předem
  • v posledním kroku objednávky si z rolovacího seznamu vyberete datum a čas doručení

Jak za objednávku zaplatím?

Hotově

  • zaplatíte při předání objednávky kurýrovi

Stravenkami

  • v objednávce zvolte platbu hotově a při převzetí objednávky předáte kurýrovi stravenky, případný doplatek uhradíte v hotovosti
  • možnost platit stravenkami a typy, které restaurace přijímá si ověříte v hlavičce restaurace

Kartou ihned

  • platba probíhá online přes zabezpečenou platební bránu ihned po potvrzení objednávky
  • stačí mít u banky povolené platby kartou online
  • v platební bráně vyplníte požadované údaje o vaší kartě, případně potvrdíte ověřovací SMS a máte zaplaceno

Až po jídle

  • objednávka se vám připíše na Nákupní účet ve službě Twisto (www.twisto.cz)
  • fakturu za první objednávku je potřeba uhradit do 14 dní kvůli Vašemu ověření
  • následně pak platíte všechny objednávky za celý měsíc najednou (bankovním převodem, platební kartou, QR kódem, hotově)
  • kurýrovi při předání objednávky nic neplatíte!

Kredity

  • pro platbu kredity se nejprve přihlaste pod svým e-mailem
  • v posledním kroku objednávky zaklikněte “Použít kredity”
  • pokud objednávka převyšuje hodnotu kreditů, rozdíl doplatíte “Kartou ihned” nebo “Až po jídle” (Twisto)
  • kredity nelze využít v kombinaci s platbou hotově a stravenkami
  • 1 kredit má hodnotu 1 Kč
  • platnost kreditů najdete ve svém zákaznickém profilu v záložce “Kredity”

Čekám na objednávku déle. Jak zjistím, kdy mi dorazí?

  • kontaktujte zákaznickou podporu na tel. čísle 222 703 803 nebo přes Live Chat
  • rádi ihned zjistíme, co se děje a dáme vám vědět zpět

Moje objednávka není v pořádku. Co mám dělat?

Dorazilo vám jiné jídlo? Něco v objednávce chybí. Co když mi přijede blaf?

  • neváhejte a ihned po zjištění problému kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. čísle 222 703 803
  • rádi vám zajistíme výměnu, dodatečné doručení nebo zkusíme vymyslet to nejlepší řešení právě pro vás
  • pokud s jídlem nejste spokojeni, můžete využít Garanci spokojenosti

Co je akce Do hodiny nebo zdarma?

  • objednejte si z restaurace s označením „Do hodiny nebo zdarma“ a spolehněte se, že jídlo bude do hodiny u vás. Pokud to kurýr nestihne, za objednané jídlo neplatíte.
  • akce se vztahuje na objednávky s doručením “Co nejdříve” a v hodnotě do 700 Kč

V dané lokalitě není restaurace / na DJ chybí oblíbená restaurace

  • napište nám na zakaznici@damejidlo.cz typ na vaši oblíbenou restauraci, která u nás chybí
  • vše předáme na obchodní zástupce a pokusíme se vám nové restaurace zajistit